Czy każdy przedsiębiorca potrzebuje wizytówki?

June 30th, 2021
Czy każdy przedsiębiorca potrzebuje wizytówki?

Wizytówki od wielu lat są najlepszą formą szybkiego i niezobowiązującego sposobu nawiązywania znajomości biznesowych. Łatwość ich wręczania, niska cena druku oraz niewielki rozmiar sprawiają, że doskonale sprawdzają się w każdej branży oraz w firmach o różnej wielkości. Ważny jest również fakt, iż można je przekazywać zarówno w sytuacjach zawodowych jak i prywatnych, a ich wręczenie nie wymaga żadnych dodatkowych działań. Kluczowe jest zadbanie o wygląd wizytówek w taki sposób, aby od pierwszej chwili zrobiły wrażenie na obdarowanej osobie.

Wizytówki – co zrobić, aby doskonale się prezentowały

  •         Ciekawe podłoże – obecnie wizytówki możemy przygotować nie tylko na papierze, ale również na plastiku lub drewnie. Dobór podłoża powinien zależeć od wykonywanego przez nas zawodu oraz od grupy docelowej
  •         Kolorystyka – ciekawa kolorystyka zdecydowanie przyciągnie wzrok i wyróżnia się na tle zwykłych, białych wizytówek naszej konkurencji. Warto użyć barw, które kojarzą się właśnie z naszą firmą. Będzie to idealny element jednolitej identyfikacji marki
  •         Oryginalna forma – wizytówki możemy przygotować w formie składanej, dużej, małej lub na przykład w formie wizytówek warstwowych. Ciekawe formy są zdecydowanie lepiej oceniane przez odbiorców
  •         Zdobienia – obecnie możemy wybrać spośród setek różnych zdobień. Sprawia to, że możemy stworzyć produkt oryginalny i niepowtarzalny.

Niezaprzeczalnie wizytówki są skuteczną formą nawiązywania nowych znajomości. Jednak czy sprawdzą się w przypadku każdej firmy? Zdecydowanie nie.

Gdzie wizytówki nie są potrzebne:

  •         Firmy działające zdalnie – tego typu firmy nie mają bezpośredniego kontaktu ani z klientem ani z kontrahentami. Najczęściej reklamują się w Internecie i właśnie tam nawiązują nowe znajomości biznesowe
  •         Przedsiębiorcy, którzy nie prowadzą bezpośredniej sprzedaży – tak jak w przypadku firm świadczących usługi zdalne, pracownicy tych firm nie spotykają się bezpośrednio z klientami co ogranicza możliwość przekazywania wizytówek
  •         Branże, które mają małą grupę docelową – mała grupa odbiorców sprawia, że większość firm oraz klientów doskonale zna swoją ofertę. Nie ma potrzeby wybić się na tle konkurencji, a grupa docelowa jest na tyle mała, ż tworzenie wizytówek to tylko zbędny koszt.

Jak widać nie wszędzie wizytówki się sprawdzą. Koszt produkcji wizytówek nie jest wysoki, jednak trzeba zadać sobie pytanie czy warto go ponosić jeżeli nie zwiększy to obrotów firmy, ani nie wpłynie znacząco na działanie firmy.

W jakich sklepach warto klientom oferować torby papierowe?

June 24th, 2021
W jakich sklepach warto klientom oferować torby papierowe?

Torby plastikowe z roku na rok zaczynają zupełnie znikać ze sklepów. Ich miejsce, coraz częściej, zaczynają zajmować torby papierowe. Ich główną zaletą jest przede wszystkim fakt, że nie szkodzą środowisku i są biodegradowalne. Torby papierowe z nadrukiem obecnie możemy spotkać w sklepach związanych z każdą branżą.

Jak możemy wykorzystać torby papierowe

  •         Opakowanie na produkty – zarówno w branży spożywczej, odzieżowej, obuwniczej oraz w wielu innych torby papierowe będą świetnym opakowaniem na zakupione produkty. Torby papierowe z nadrukiem możemy zamówić w różnych rozmiarach, dlatego bez problemu dopasujemy ich wielkość do sprzedawanych przez nas produktów
  •         Opakowanie na gadżety reklamowe – torba papierowa będzie świetnym opakowaniem na gadżety reklamowe przekazywane pracownikom, klientom oraz partnerom biznesowym podczas wielu wydarzeń
  •         Opakowanie na materiały szkoleniowe – organizując szkolenia nie możemy zapomnieć o przekazaniu pakietu materiałów szkoleniowych oraz reklamowych. I w tym przypadku torba papierowa sprawdzi się doskonale
  •         Podczas targów branżowych – rozdawanie materiałów reklamowych to najważniejsza część targów branżowych. Ciekawie przygotowana torba papierowa świetnie wpłynie na odbiór uczestników

Torby papierowe z nadrukiem – dlaczego warto z nich korzystać

  •         Są doskonałą formą reklamy – proste rozwiązania są najlepsze, dlatego torba z nadrukiem będzie idealnym nośnikiem reklamy
  •         Są ekologiczne – szybko się rozkładają, a dodatkowo są biodegradowalne
  •         Można ich używać wiele razy – pomimo, że są wykonane z papieru można ich używać do wielu celów przez długi czas
  •         Są uniwersalne – sprawdzą się w każdej branży, do przenoszenia różnych produktów
  •         Są wytrzymałe – o wytrzymałości torby papierowej możemy decydować dzięki wykorzystaniu papieru o różnej gramaturze
  •         Doskonale się prezentują – są zdecydowanie bardziej stylowe niż zwykłe reklamówki

Torby papierowe z nadrukiem -  czym należy pamiętać podczas projektowania

Torby papierowe same w sobie świetnie się prezentują - https://www.drukomat.pl/wizytowki. Warto je jednak spersonalizować w taki sposób, aby kojarzyły się tylko z naszą firmą. Pomimo sporej powierzchni do zadrukowania warto pamiętać o umiarze. Świetnie sprawdzi się logo firmy oraz chwytliwe hasło reklamowe.

Cena wizytówki. Jak zrobić to jak najtaniej?

June 19th, 2021
Cena wizytówki. Jak zrobić to jak najtaniej?

Elegancka, kreatywna, efektowna - to główne cechy, które powinny charakteryzować skuteczną wizytówkę. Treści, które na nich umieścimy muszą przekazywać wszystkie potrzebne informacje, które pomogą odbiorcy się z nami skontaktować. Każda przedsiębiorcza osoba powinna mieć zawsze przy sobie kilka sztuk wizytówek. Szansa na nawiązanie ciekawych znajomości biznesowych może zdarzyć się wszędzie, nawet podczas prywatnych sytuacji.

Koszt wizytówek zależy od wielu różnych czynników. Ciężko jest określić zakres cen, ponieważ możliwości ich zdobienia, wykorzystania różnych rodzajów podłoża, jest na tyle dużo, że ciężko jest obecnie stworzyć standardowych cennik.

Cena wizytówki – od czego zależy

  •         Podłoże – tanie wizytówki można wykonać na zwykłym papierze do wizytówek. Koszt wizytówek wzrasta wraz z gramatura papieru oraz w przypadku wykorzystania niekonwencjonalnego podłoża
  •         Uszlachetnienia – każde uszlachetnienie podnosi ceny wizytówek. Do najczęstszych uszlachetnień należy pokrywanie wizytówek folią ochronno-dekoracyjną, folią matową, połyskującą lub soft touch. Wizytówki można także uszlachetniać miejscowo, stosując lakier wybiórczy UV w kolorze złota lub srebra
  •         Rodzaj wizytówki – do wyboru mamy wizytówki w klasycznych wymiarach lub niestandardowych, składane, z nadrukowanym kalendarzem lub z możliwością przyklejenia. Rodzaj wizytówki ma wpływ na cenę realizacji zamówienia
  •         Dodatkowe usługi - spory wpływ na cenę wizytówek ma to, czy korzystamy tylko z usługi  druku, czy dodatkowo zlecamy drukarni projekt wizytówki.

Gdzie zamówić tanie wizytówki

Tanie wizytówki przede wszystkim warto zamawiać w drukarniach online. Mają one zdecydowanie niższe ceny od drukarni stacjonarnych, a dodatkowo oszczędzają sporo naszego cennego czasu. Warto również korzystać z promocji oraz pakietów, które oferują drukarnie. Najważniejsze jest, aby nie oszczędzać na jakości. Tylko efektowne i dobre jakościowo wizytówki mają szansę osiągnąć cel jakim jest zrobienie wrażenia na odbiorcy i zachęcenie go do nawiązania z nami znajomości.

Koszt wizytówek zależy od wielu czynników. Najlepszym rozwiązaniem jest z góry określenie budżetu jaki chcemy przeznaczyć na realizacje wizytówek, a następnie zaangażować się w przygotowanie ciekawego projektu. 

Ile kosztuje druk baneru?

June 17th, 2021
Ile kosztuje druk baneru?

Banery reklamowe to forma promocji, która jest w stanie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Baner umieszczony w odpowiednim miejscu jest bardziej opłacalny niż reklama na stronie internetowej czy telewizji. Ustawione przy drodze zwracają uwagę kierowców stojących w korku, przechodniów oraz osób czekających na przystanku.

 

Cena baneru - co wchodzi w jej skład

 

Musimy jednak pamiętać, że jeśli nie mamy zamiaru powiesić baneru na naszej posesji lub płocie to cena baneru nie kończy się tylko na jego druku. Planując realizację baneru musimy doliczyć do tego koszty wykupienia powierzchni reklamowej oraz koszty zawieszenia reklamy w danym miejscu.

 

Od czego zależy cena baneru 

 

Cena baneru zależy od wielu różnych czynników. Między innymi wpływa na nią miejsce umieszczenia, rodzaj materiału, ilość grafik oraz treści. 

 

Najpopularniejsze miejsca na umieszczenie baneru

 

  • winda - to bardzo ciekawe rozwiązanie, szczególnie na dużych osiedlach oraz w biurowcach, gdzie windy codziennie obsługują setki osób
  • wielkie bilbordy przy autostradzie - setki, a nawet tysiące kierowców jeździ każdego dnia autostradami, co sprawia, że jest to jedno z najlepszych miejsc na baner
  • kasetony na przystankach autobusowych - przystanki to miejsca, gdzie wiele osób każdego dnia przez pewien czas czeka na swój tramwaj lub autobus. To idealny moment na zapoznanie się z reklamą, która tam się znajduje
  • witryny sklepowe - banery w witrynach zachęcają odbiorców do wejścia do sklepu i zapoznania się osobiście z całą ofertą

 

Niezaprzeczalnie jednak baner jest formą reklamy, w którą warto zainwestować. 

 

Baner reklamowy - główne zalety

 

  • Docierają do szerokiego grona odbiorców z różnych grup społecznych
  • Możemy ustawiać w dowolnym miejscu, dzięki czemu ich treści w łatwy sposób dopasujemy do odbiorców
  • Cena baneru nie jest wysoka jeżeli przeliczymy to na czas w jakim możemy z niego korzystać oraz ilość odbiorców
  • Baner reklamowy jest dość łatwy do zaprojektowania

 

Cena baneru może być zarówno niska jak i wysoka, ale to tylko daje możliwość korzystania z ich zalet małym jak i dużym firmom.

Plakat koncertu. Na co zwrócić uwagę

June 10th, 2021
Plakat koncertu. Na co zwrócić uwagę

Plakaty reklamujące różne wydarzenia kulturalne, które będą przykuwały uwagę wbrew pozorom nie są ciężkie do wykonania i zaprojektowania. Przede wszystkim na początku musimy wiedzieć co tak naprawdę chcemy przekazać i do jakich działań zachęcić odbiorcę. Trzeba pamiętać, iż plakaty związane z koncertem muszą zawierać pewne kluczowe informacje, takie jak nazwa zespołu, trasy koncertowej, w jaki sposób można kupić bilety oraz datę wydarzenia w danym miejscu. Warto się również zastanowić w jaki sposób przykuć uwagę przechodnia, tak aby zapoznał się ze wszystkimi treściami umieszczonymi na tym nośniku reklamy. 

Plakaty - jak je zaprojektować

Jeśli myślimy o druku plakatu z dużą ilością informacji, warto postawić na efektowną grafikę, która będzie idealnie dopasowana do koloru czcionki. Treści powinny być umieszczone w czytelny sposób. Należy również pamiętać, aby wygląd plakatu dopasować do miejsca, w którym będzie umieszczony. Głównym celem jest nie tylko samo zapadnięcie w pamięć, a fakt zachęcenia odbiorcy do zakupu biletów na dane wydarzenie.

Druk plakatu - o czym należy pamiętać

Druk plakatu jest najważniejszym elementem realizacji. Plakat powinien być przygotowany przez osobę, która posiada zarówno umiejętności graficzne jak i marketingowe.  Zarówno grafiki jak i treści muszą współgrać ze sobą, a efektem ma być zachęcenie odbiorcy do dalszych działań. Biorąc to wszystko pod uwagę warto do tego celu zatrudnić agencję marketingową, która posiada duże doświadczenie w takich akcjach promocyjnych. 

Komu zlecić druk plakatu

Po zaprojektowaniu, przychodzi czas na druk plakatu. Ważne jest, żeby wybrać drukarnię, która zadba o  dobór odpowiedniego papieru, sprawdzenie projektu oraz doskonałe odwzorowanie projektu. Tylko profesjonalnie wydrukowany plakat ma szansę na sukces.

Ostatnim elementem przygotowań jest wybór miejsca rozwieszenia plakatu. Musi być ono dobrane do grupy docelowej. Jeżeli zależy nam na młodych odbiorcach warto pomyśleć o miejscach  przy uczelniach, klubach, pubach lub kinach. Kiedy jednak organizujemy koncert muzyki klasycznej, a naszym odbiorcą mają być starsi słuchacze, musimy nasze plakaty umieszczać w miejscach takich jak parki, przychodnie lub kościoły.